Bancuri scurte

Anul trecut de Halloween am strigat la nevasta-mea:
- Iubito, e o vrajitoare la usa, deschid?
- Da, zice ea, da-i niste dulciuri si da-o-n mortii ma-sii.
De atunci, soacra-mea n-a mai vorbit cu mine.
 
--------------------------------------
 
Sotul: La ce-ti mai pui sutienul ala? Si asa nu ai ce sa bagi in el!
Sotia: Si tu porti chiloti, nu?!
 
--------------------------------------
 
O femeie se duce la banca:
- Care-i problema, stimata doamna?
- Domnule director, am deschis un cont la banca dumneavoastra, il folosim in comun, eu si sotul meu. As dori sa scot cinci sute de dolari, dar numai din jumatatea lui. Se poate?
 
--------------------------------------
 
Un oltean se duce in vizita la un prieten din Moldova. Ies ei la o bere si stand la masa, vad doi muncitori: unul sapa un sant cam de 40 centimetri latime si 60 centimetri adancime, in timp ce la cativa metri in spatele lui, celalalt astupa groapa... Olteanul nu se poate abtine si-i intreaba pe cei doi care-i treaba. Unul din ei răspunde:
- Domnule, in mod normal echipa noastra e formata din trei oameni: unul sapa groapa, altul pune cablul, iar cel de-al treilea o astupa, numai ca ala de punea cablu' este in concediu...
 
--------------------------------------
 
Un individ latos, cu barba incalcita, intra in frizerie, se aseaza pe un scaun, isi examineaza fata in oglinda si-i spune frizerului:
- Am impresia ca tot dumneata m-ai tuns data trecuta...
- In nici un caz, raspunde frizerul. Eu lucrez aici de-abia de un an.
 
--------------------------------------
 
Cum faci bani cu Facebook-ul? Urmand trei pasi simpli:
1. Intri pe setari cont
2. Dai click pe dezactivare cont
3. Te apuci de munca...
 
--------------------------------------
 

- Trebuie sa te avertizez ca sotul meu se intoarce in 30 de minute.
- Dar eu nu fac nimic neonorabil!
- Tocmai asta este... Iar timpul trece.
 
--------------------------------------
 
- Tata, eu de unde am aparut?
- Problema, fiule, nu este de unde ai aparut tu, ci de ce m-am bagat eu acolo!
 
--------------------------------------